wtorek, 1 maja 2018

Dlaczego piszę?


Dlaczego piszę?

Pisanie jest dla mnie czymś cudownym i pięknym, a słowa są dla mnie niczym tlen i dlatego powstał ten blog, aby móc dzielić się tym, co kocham, uczyć zarówno samą siebie jak i innych. Najważniejszym jednak pytaniem, które należy sobie zadać, kiedy zaczynamy pisać, to te dlaczego to robimy? Kiedy nie będziemy znać odpowiedzi na to pytanie, to po prostu nie będziemy wiedzieć, czy idziemy dalej i naprzód, a musimy stawiać sobie pewne cele. Na początku trudno będzie odpowiedzieć na to pytanie i niezależnie czy piszesz, rysujesz, śpiewasz, czy grasz na instrumencie, to musisz wiedzieć, dlaczego to robisz, dlaczego chcesz to robić, a następnie brnąć do tego ze wszystkich sił i osiągnąć sukces. Taki też ja mam plan i chcę w moim pierwszym poście podzielić się z wami, dlaczego piszę.


1. Piszę, ponieważ to czuję. Mogłabym to określić mianem codziennego natchnienia i głowy pełnej pomysłów, a towarzyszy mi to od dawna, dlatego gdybym nie pisała, to prawdopodobnie stałabym się męczącą osobą dla innych, bo któż chciałby słuchać o niekiedy tak szalonych pomysłach? Czuję też poezję, potrafię patrzeć się naturę i się uśmiechać, widzieć w niej coś pięknego i cudownego, a słowa tworzą całą mnie.
2. Piszę, ponieważ to jest mój sposób bycia. Nie potrafię mówić ze względu na moją nieśmiałość, strach i paniczny lęk, a mam czasem naprawdę wiele do powiedzenia, dlatego słowami mogę pokazać w pewien sposób siebie.Mogę się wyróżnić i przekazać moje wszelkie uczucia, namiętności i wątpliwości, a to jest już sztuką i dlatego to tak bardzo kocham.
3. Piszę, ponieważ to duma, tak to egoistyczne, ale czyż nie można wtedy jakoś zabłysnąć, pokazać swoje możliwości i ujawnić siebie. Piszę, ponieważ chcę, by ludzie zapamiętali mnie z dobrej strony pisarki, która chciała uszczęśliwiać i przekazywać prawdę, a to bardzo źle, gdyż taka jest moja misja po prostu
4.Piszę, ponieważ chcę uszczęśliwiać innych oraz uczyć ich, a zawsze fascynowali mnie mędrcy, którzy swoimi słowami prawili morały. Chciałabym przekazać moją radość i dać ludziom siłę, wiarę i nadzieję, aby nigdy nie musieli czuć się tak jak ja, aby coś zdobyli i osiągnęli.
5.Piszę, ponieważ taka jest moja misja na tym świecie, aby mówić o miłości i jasności w sposób jasny i artystyczny, aby zarażać ludzi takim kochaniem świata i wytrwałością. Jak już wspominałam, nie potrafię zbytnio mówić, jednak moje słowa mogą kogoś sprowadzić na taką ścieżkę miłości, a to byłoby najpiękniejsze.


Wiele razy chciałam się poddać z pisaniem, gdyż myślałam, że to tylko zwykłe słowa, jednak z czasem pisanie stało się cząstką mnie, a bez tego nie byłabym dziś tą samą osobą. Wiele przez to się nauczyłam i wciąż się uczę, ale najważniejsze to pisać jeszcze więcej, każdego dnia godzinami, aż stanie się to tak naszym codziennym nawykiem, tak
jak zjedzenie śniadanie czy obiadu, a nasza dusza będzie się tego domagała.


Mam nadzieję, że ten post wam się podobał i myślę, że każdy z was powinien sobie w głębi duszy odpowiedzieć, dlaczego robi daną rzecz i dokąd chce dojść, dokąd zmierza, gdyż te pytania są bardzo ważne. Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz